.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی: هتک حرمت عاشورا، خط قرمز ملت است

نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: هتک حرمت به عاشورا خط قرمز نابخشودني ملت ايران است و مردم شيعه ايران هيچگاه اجازه نمي‌دهند از عاشورا به عنوان ابزاري براي سوء استفاده‌هاي سياسي بهره گرفته شود.

"احمد علي مقيمي" اظهار داشت: مردم ايران با نمايش درايت و هوشمندي سياسي خود هيچگاه اجازه ندادند خط برانداز دشمن در ميان آنان جايي پيدا کند.

وي با بيان اينکه هتک حرمت و بي‌احترامي به تقدس روز عاشورا ناشي از عدم شناخت دشمن از ملت ايران است، افزود : عاشورا و نهضت حسيني با خون و گوشت ملت مسلمان ايران عجين شده و در واقع، هويت ملت ايران برگرفته از عاشوراي حسيني است.

مقيمي ادامه داد: با نگاهي به وقايع پس از انتخابات، عمق عداوت و کينه اين جريان با خط امام و ولايت روشن مي‌شود که هر روز پرده ديگري از سناريوي استکباري خود را به نمايش مي‌گذارند.

نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: برخي افراد فريب‌ خورده و فاقد بصيرت در اين جريان دنباله‌رو افراد مغرض، ضدانقلاب و رسانه‌هاي بيگانه هستند و پيش‌بيني همه نوع بي‌احترامي مي‌شد اما بي‌احترامي به عاشورا که حتي مسيحيان و کليميان براي آن احترام قائلند، صفحه ننگيني بر پيشاني اين سرسپرده‌ها بود.

وي تصريح کرد: هرگونه هتک حرمت به ساحت مقدس عاشورا و حضرت سيدالشهدا (ع) و مقام رفيع امامت و ولايت با سنگين‌ترين پاسخ ملت مسلمان ايران مواجه خواهد شد.

مقيمي گفت: روز عاشورا در حالي که مردم کشور ما از کوچک و بزرگ، مرد و زن در آتش عشق حسيني مي‌سوختند و ناله‌هاي عاشقانه سر مي‌دادند و در هر کوي و برزن به سوگ نشسته بودند و با نظم و خلوص نيت مشغول عزاداري و نوحه‌سرايي بودند؛ گروهي از مغرضان به بعضي از خيابان‌هاي تهران ريختند و قداست مراسم حسيني را شکستند.

نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان ساخت: ما بارها گفته‌ايم غير از جناح‌هاي سياسي وفادار به نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي، گروهي خرابکار و مزدور بيگانه در ميان صفوف مردم رخنه‌ کرده‌اند که هدف آنها فقط ويران کردن کشور و تجزيه آن و سپردن به دست بيگانگان است که بطور قطع با هوشياري وفاداران به اسلام و نظام هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.